Remember me
[Forgot password?] [Register]
The Lounge Forums

God vs Galactus

Pages: [1]
#1
01-01-2013 03:33 PM
Joined: 05-04-2012
Posts: 776
offline
shonenhikada1
shonenhikada1
Regular
Rep: 32

God (Christian)






vs



Galactus





Using only feats.Who wins in a fight ?

Moderated 01-02-2013 11:43 PM by Fluffle Puff
#2
01-01-2013 03:34 PM
Joined: 07-17-2009
Posts: 8,989
offline
Joey Badass
Joey Badass
Addict (beyond 1337)
Rep: 152

Feats for God? Lol from any religious book?


__________________

#3
01-01-2013 03:35 PM
Joined: 03-10-2012
Posts: 14,739
offline
gojira4life
gojira4life
King of the Monsters
Rep: 120

God: created EVERYTHING
Galactus: see whatever feat sum up you want

Yeah this is a no-brainer, God = TOAA


__________________


#4
01-01-2013 03:38 PM
Joined: 12-31-2012
Posts: 1,527
offline
MajinSaga
MajinSaga
UBER 1337 Poster
Rep: 40

gojira4life wrote: God: created EVERYTHING
Galactus: see whatever feat sum up you want

Yeah this is a no-brainer, God = TOAA



In theory, God created Stan Lee. And Stan Lee created Galactus & Jack Kirby.


__________________

#5
01-01-2013 03:42 PM
Joined: 09-18-2012
Posts: 16,625
offline
monster lord member
monster lord member
Don't underestimate a masochist!
Rep: 215

Smh...


__________________

#6
01-01-2013 03:43 PM
Joined: 03-10-2012
Posts: 14,739
offline
gojira4life
gojira4life
King of the Monsters
Rep: 120

MajinSaga wrote:

gojira4life wrote: God: created EVERYTHING
Galactus: see whatever feat sum up you want

Yeah this is a no-brainer, God = TOAA



In theory, God created Stan Lee. And Stan Lee created Galactus & Jack Kirby.



Yup so if God faces Galactus:

God: Come on seriously, I can end you with a thought.
Galactus: Galactus fears nothing, Galactus destroys all that stands in his way.
God: How about I erase Stan Lee from existence then?
Galactus:... Galactus surrenders...


__________________


#7
01-01-2013 04:05 PM
Joined: 06-24-2012
Posts: 11,397
offline
OrganizationXV
OrganizationXV
The Assassin
Rep: 108

God will kill him with death.


__________________

#8
01-01-2013 07:04 PM
God wins....
Guest

As if i need to elaborate.

#9
01-01-2013 07:17 PM
Joined: 12-08-2012
Posts: 16,825
offline
Lahar
Lahar
i am the spider man
Rep: 170

Can’t tell if serious...


__________________


Flame Saber wrote:

The True Shinigami wrote: Winners don’t use drugs

So, you use drugs then. That explains a lot.

#10
01-01-2013 07:17 PM
Joined: 08-28-2012
Posts: 26,063
offline
Shiro
Shiro
Mind your sugar levels
Rep: 185

We would use the bible for feats.

God with utter ease.


__________________


jay visiting for a bit wrote: Either that or the girl the gave u head aint good at givin head lol.
I can do alot better (being 100% serious about this btw).
You just need the right amount of pressure and tension right inbetween the head and the shaft and the perfect time to “twist and pull and rub, etc." Like...lol I aint even gonna get into detail

#11
01-01-2013 07:45 PM
Joined: 09-11-2012
Posts: 9,999
offline
Rython
Rython
My love, how could you...?
Rep: 145

God is omnipotent, omniscient, and omnipresent.

For once, Galactus will be the insect.


__________________

Pages: [1]
The Lounge Forums ( lounge.moviecodec.com ) ©Silicon.dk ApS 2012 - Privacy Policy - Disclaimer - FAQ - Contact
MVC Network: MovieCodec Forums/Downloads -The Lounge Forums